דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכול על תסרוקת ואיפור לדייט מוצלח 

מאת    [ 23/04/2014 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2003 פעמים ]

הכול על תסרוקת ואיפור לדייט מוצלח

את בחורה קלילה, וספונטנית שאוהבת ,ליהנות מהחיים ,היום בערב את יוצאת לדייט עם בחור נחמד ,או בכלל יציאה קבוצתית אם חברות למקום בילוי נחשק ,הכי כיף לעשות את הבילויים האלה בערב, זמן שאת חופשיה ופנויה ,ערב הוא זמן מצוין לראות סביבך אנשים, משוחררים ואיכותיים שכרגע סיימו יום עבודה ,וכרגע הם בזמן איכותי משל עצמם, ריקים מטרדות היום.

את רוצה להראות הכי קלילה ומושכת , להשוות לעצמך מראה קליל ורענן ,לא יותר מידי מוקפד, מראה שייתן לך קלילות אבל עם זאת איכות  מוקפדת ,וייתן לך לבלוט בצורה טובה. במקום שאליו את יוצאת.

טוב אז נמצאת מול הארון, וכאב ראש אחד גדול לפנייך. איזה שמלה עליי לבחור .ובאיזה נעליים מהאוסף העצום שיש לי אני צריכה לבחור כדי להתאים לשמלה ,ואולי להתאים לעצמי אקסוריס לכל זה.

והכי חשוב מה האיפור והתסרוקת שתבחרי לכל הנעלמים האלה. את רוצה מי צד אחד משהו קליל ,אבל מצד שני משהוא שיבליט אותך מי כל השאר ,ויראה לך מראה איכותי , בולט. וגם כן. שיגנוב הרבה תשומת לב. אז בעניין הזה אני כן יכולה לעזור לך. עם כמה טיפים של  מאפרת מקצועית  .

 

תסרוקות ערב

מראה שיער גלי- תפסי כמה סיכות ,אספי כמה קצוות שיער, גלגלי אותם למראה עגול ,כלל שקוטר העגולים שתעשי יהיה יותר גדול ככה תקני לשיער שלך מראה יותר גלי מאשר מתולתל, אז באופן כללי אני ממליצה על עגולים בקור של חמישה סנטימטר, תפסי עם הסיכות את הסיכות, כל עיגול בשעיר שאת עושה ,לאחר שסיימת לשזור את השיער תעברי על הכול עם פאן. תני לשיער להתקרר לביתיים עד שהוא מתקרר מהחום הרב של הפאן. את יכולה לבחור לעצמך את הביגוד שאת רוצה. לאחר שהשיער קר לגמרי, שחררי את הסיכות, פזרי את השעיר למראה רצוי פזרי על השיער שלך אבקת טקסטורה ייעודית לשיער או מוס לשיער  איכותי. והנה לך תסרוקת ערב מושלמת וקלילה

 

איפור ערב

איפור ליציאה או לדייט אמור להיות עדין, תחשבי בצורה נשית ועדינה. שימי בצד את השפתון הכהה האדום עם הברק את לא צריכה אותו להערב. לעומת זאת גוון שקוף ורך או שפתון עם צבע בהיר לשפתיים ,ופודרה בהירה  ללחיים יתאימו בהחלט ,בשבילך. לערב קליל.  מראה כזה ימנע ממך כל הזמן את הצורך לבקר את המראה בשירותים על מנת לבדוק שהשפתון או הסומק שלך לא נמרחו או חרגו מהגבולות שלהם.

בעניין העניים – כדי להימנע ממראה מפוצץ שכולל ריסים מלאכותיות, או קיפול ריסים עם מכשיר של מסלסל ריסים, לעומת זאת,  אמצי לעניים מראה מעט מעושן אבל בצורה עדינה אין צורך שאני ירחיב בעניין הזה, יש כמה מאמרים שעוסקים בכך תוכלי לבקר באשר המאמרים שלי באתר יש הסבר מפורט ביותר .

אילה כהן - מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב